“Nydelig! ”

Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat, rask servering, hyggelig betjening. Jeg har besøkt den tidligere, og Elevant sto på planen da vi igjen skulle til Tallinn.

Takk, Ingrid B

Anmeldt 29. mai 2015

For en koselig restaurant. Flinke og hyggelige servitører, og fantastisk god mat til en bra pris. Vi spiste butter chicken og lam med champignon i nøttesaus, og begge rettene var nydelige! Vi kjøpte husets vin. De har to ulike og begge var gode.

Takk, Silje F
Anmeldt 31. januar 2015

Dette er absolut verdt et besök om man liker indisk mat! hyggelige priser og vennlig personal.
De har ogsä mange vegetariske retter. +++ for ökologisk tanke bak konseptet. Maten er veldig god og flott atmosefäre.

• Atmosfære
Takk, Cecilie O
Anmeldt 20. oktober 2014

Her havnet vi etter et lite hyggelig restaurantbesøk kvelden før. Maten var kjempegod, atmosfæren var bra, musikken var midt i blinken for oss. Var her enda en gang i løpet av turen vår til Tallin, og var like fornøyd begge gangene..

Takk, theresesande
Anmeldt 6. desember 2013

Veldig god mat og godt utvalg. Veldig god service. Billig. Anbefales for Indisk mat elskere.Tips: sitt i lokalet inn til høyre - bråk fra etasjen over i det andre lokalet.

• Atmosfære
Takk, Kaskha

Reisende som så på Elevant, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Elevant? Del dine erfaringer!