“Verdt et besøk!”

Bestill bord
Vurdert som nr. 78 av 1 291 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Østeuropeisk
God for: Barscene, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Var på førjulstur til Tallinn. Avla Beer House et besøk siste kvelden. Her var det liv - rai, rai. Stor stemning, billig og godt øl. Stedet er verdt et besøk!

1  Takk, LeifG92

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Hit må du gå dersom du liker øl. Her brygger de selv 7 sorter øl.
Du kan bestille "smaks-tallerken" med alle de 7 ølene og finne din favoritt.
Vi bestille mat her også, men vi var mest fornøyd med øl.

Takk, eli_larz
Anmeldt 3. oktober 2018

Beer House gir deg et morsomt sted, som lå rett ovenfor hotellet vi bodde på. Et sted å bare for å stikke innom å ta noen øl.

1  Takk, 744elisabeth
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Var her for en pils og fikk velge av en stor meny. Ølen var god. Tok litt tid før det kom en servitør som ville servere oss, men ellers ok.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 9nri
Anmeldt 23. juni 2018

Var innom Beer House noen ganger og det var ingen bomtur. Moderne og artig lokale, beliggenhet rett ovenfor torget i gamlebyen.
Naturligvis bra utvalg i øl, dvs. kun eget øl i litt forskjellige varianter. Prøver men en "tasting menu" får man smake 7 forskjellige i 0,25 utgaver.

Maten var sånn passe, greit til øl men ikke noe man forteller barnebarna om i fremtiden. Servicen variabel, skiftet fra fraværende til veldig bra.

Prøv en ølmeny eller noen halvlitere ( 4 euro) og ta maten et annet sted.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LasseS_11

Reisende som så på Beer House, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Beer House? Del dine erfaringer!