“Koselig kafé ”

Kjøkken: Kafé
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 7 januar 2017 via mobile enheter

Koselig kafé i gamlebyen i Tallinn. Tok kaffe latte med mintsmak og kakestykker der. Både kaffen og kakene var gode

Takk, toyyaa

Anmeldt 15 oktober 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, med god varm sjokolade. Flere smaksvarianter. Vi drakk sjokolade med ingefær og appelsin og sjokolade med mint, kunne vært mer smakstilsetning i begge. Stemningen drar stedet opp fra en 3 til en 4.

Takk, Charlotte Ø
Anmeldt 19 november 2015

Pierre Chocolaterie kan minne om stua til ei gammel tante. Koselig og full av ting og tang. De serverer en fantastisk varm sjokolade, både med og uten ekstra smak. Vi erfarte at det kan bli litt mye med både varm sjokolade og sjokoladekake, men det var veldig godt :)

Takk, Hilde D
Anmeldt 8 februar 2015 via mobile enheter

Denne kafeen som ligger i en skjult bakgård i hjetet av Tallinn burde man virkelig besøke! Utrolig koselig atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, Henriette F
Anmeldt 10 desember 2014

Vi stakk innom dette stedet etter anbefalinger her på Tripadvisor.
Det var virkelig verdt besøket, utrolig koselig og sjarmerende gammeldags liten café.
Vi drakk varm kakao med romrosin og chili. Det må bare prøves!

• Atmosfære
2  Takk, 2014Eva

Reisende som så på The Pierre Chocolaterie, så også på

Har du vært i The Pierre Chocolaterie? Del dine erfaringer!