“Unique spot”

Tai Boh
Bestill bord
Vurdert som nr. 31 av 1 291 Restauranter i Tallinn
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Svært god mat, service og atmosfære. Interiøret og dekoren står for halve opplevelsen! Utrolig godt fornøyd med besøket på Tai Boh:)

Takk, Finitsi

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Falt innom dette spennende rare stedet. Kul interiør, god service og fantastisk mat. Forrett ble «Reke med Wasabi og Appelsin.» og «Kylling med sur-søtt».Fantstisk forretter. Til hovedrett hadde vi «And i gult-karrisaus» og «Spareribs med steikt ris». For et måltid! Neste gang vi er i Tallin, kommer vi tilbake!

What great food, in a wiered but cool place! We will be back next timewe are in Tallin!

2  Takk, 282christopherb
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, super service og utrolig mat! Kommer garantert tilbake!!

Vi satt ute siden været var nydelig men ingen nedtur å gå inn i dette spennende «Pippi Langstrøm» huset med rosa trapper og noe spennende å se i hver en krok

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, EllisivS
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Interiøret er jo en severdighet i seg selv, men når maten også er fantastisk og servitøren upåklagelig, vennlig og hjelpsom, da er det ikke noe igjen å utsette. Fantastisk kveld, absolutt å anbefale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 911kristinm
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

God og rimelig mat, gode drinker og kul servitør. Skikkelig fint interiør! Absolutt verdt et besøk, jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Rikke V

Reisende som så på Tai Boh, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Tai Boh? Del dine erfaringer!