“Romantisk middag”

Tai Boh
Bestill bord
Vurdert som nr. 31 av 1 291 Restauranter i Tallinn
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten på vår første kveld i Tallin, etter gode anmeldelser på tripadvisor. Fantastisk god mat, service og ikke minst atmosfære. Interiøret var en studie i rare veggmalerier og kunst. Jeg hadde forrett med kongereke og wasabisaus, den sparket akkurat passe. Hovedrett med laks og kald nudelsalat var også deilig. Jeg slo til med en knallgod champagnesorbet til slutt. For et måltid.

Takk, Olga-Margrethe K

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Svært god mat, service og atmosfære. Interiøret og dekoren står for halve opplevelsen! Utrolig godt fornøyd med besøket på Tai Boh:)

Takk, Finitsi
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Falt innom dette spennende rare stedet. Kul interiør, god service og fantastisk mat. Forrett ble «Reke med Wasabi og Appelsin.» og «Kylling med sur-søtt».Fantstisk forretter. Til hovedrett hadde vi «And i gult-karrisaus» og «Spareribs med steikt ris». For et måltid! Neste gang vi er i Tallin, kommer vi tilbake!

What great food, in a wiered but cool place! We will be back next timewe are in Tallin!

2  Takk, 282christopherb
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, super service og utrolig mat! Kommer garantert tilbake!!

Vi satt ute siden været var nydelig men ingen nedtur å gå inn i dette spennende «Pippi Langstrøm» huset med rosa trapper og noe spennende å se i hver en krok

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, EllisivS
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Interiøret er jo en severdighet i seg selv, men når maten også er fantastisk og servitøren upåklagelig, vennlig og hjelpsom, da er det ikke noe igjen å utsette. Fantastisk kveld, absolutt å anbefale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 911kristinm

Reisende som så på Tai Boh, så også på

Tallinn, Harju County

Har du vært i Tai Boh? Del dine erfaringer!