“Må oppleves”

Bestill bord
Vurdert som nr. 70 av 1 206 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Besøk stedet og bare opplev selv. Anbefales Utrolig sjarmerende sted og kjempeflinke servitører. Bare god stemning

Takk, Kari12015

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

God mat og god middelaldersteming med levende musikk. Hyggelig personal som gir bra service. Litt lite utvalg av ølen.

Takk, 934baarb
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi besøke Olde Hansa. Der fikk vi god mat fra Estland. Vi valgte forskjellige retter. Forretten med pateer smakte fortreffelig. Også retten med tre pølser og andelår falt i god smak. Det lokale krydderølet utgjorde prikken over i en. Hyggelige servitører gjorde kvelden vellykket,
NB! Vi bestilte bord på forhånd.

Takk, Malida65
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Spiste lunsje her, fikk flott service og god mat/vin/øl, meget koselig restaurant med middelalder tema. Anbefaler lammegryte og vildsvinsgryte, mye og mektig mat

Takk, sookaa79
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Er man turist i en middelalderby er man turist i en middelalderby, og da er Olde Hansa stedet. Velsmakende middelaldermat servert av servitører i middelalderkostymer. Anbefaler den hjemmelagde ølen med enten urter, honning eller kanel. En stor av hver og stemningen er på topp. Anbefales hvis dere ikke er for blaserte til å ha det gøy.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Oivind_oivind

Reisende som så på Olde Hansa, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Olde Hansa? Del dine erfaringer!