“En opplevelse”

Bestill bord
Vurdert som nr. 70 av 1 206 Restauranter i Tallinn
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018

En flott restaurant sentralt beliggende i gamlebyen. Bygningen, inventaret, atmosfæren, de ansattes klesdrakter, mat og drikke, alt er inspirert av middelalderen. Restauranten består av flere etasjer, og rommer mange. Vi måtte opp i 3 etasje, og fikk et bord for 2 innerst i restauranten. Det er dempet belysning (nesten mørkt), og litt ukomfortable stoler. Men alt er gjennomført, og servicen meget god. Litt uvant meny, men servitørene forklarer hva rettene består av og er hjelpsomme. Litt dyrt, men en opplevelse, og absolutt et sted å besøke.

Takk, 769karlf

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Her er middelalderen i fokus, levende lys, personale i klær inspirert av middelalderen, vegger og tak dekorert av maler etc. Her kan man også få kjøpt ting som er relatert til tidsepoken
Vi bestilte lam, mørt og med fine smaker og kan anbefales.

Takk, BearTrondheim
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Besøk stedet og bare opplev selv. Anbefales Utrolig sjarmerende sted og kjempeflinke servitører. Bare god stemning

Takk, Kari12015
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

God mat og god middelaldersteming med levende musikk. Hyggelig personal som gir bra service. Litt lite utvalg av ølen.

Takk, 934baarb
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi besøke Olde Hansa. Der fikk vi god mat fra Estland. Vi valgte forskjellige retter. Forretten med pateer smakte fortreffelig. Også retten med tre pølser og andelår falt i god smak. Det lokale krydderølet utgjorde prikken over i en. Hyggelige servitører gjorde kvelden vellykket,
NB! Vi bestilte bord på forhånd.

Takk, Malida65

Reisende som så på Olde Hansa, så også på

Tallinn, Harju County
Tallinn, Harju County

Har du vært i Olde Hansa? Del dine erfaringer!