“Elendig service og smakløs mat. ”
Anmeldelse av Tokyo City

Tokyo City
Vurdert som nr. 94 av 115 Restauranter i Jurmala
Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Smakløs mat. Tar en evighet å få maten og forrett serveres samtidig som hovedrett. Rett å slett skuffende.. Anbefaler ikke dette stedet, menyen er også alt for stor og de klarer ikke å oppfylle deler av den når det kommer til kvalitet.

Takk, Kristian F

Anmeldt 26. mai 2018

Variert meny både på mat og drikke. Pizza var veldig god. De serverer mye forskjellig fra sushi til pizza. Fin ute terrasse .

Dato for besøk: mai 2018
Takk, vicki268
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten. Maten var spennende og god. Ok service men det tok litt tid før vi fikk maten. Mye for pengene, anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Frank12255
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Menyen var like tykk som se & hør. Men bare på latvisk og russisk. Men flotte bilder av alt. Drikken tok 25 min før den kom. Maten var god. Sushien var kjempe flott. Tok 15 min å hente kort terminalen som var litt kjedelig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Parakito
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Det tok ganske lang tid før maten kom på bordet. Først kom pappaen min sin også oss andres. moren min manglet salt i maten, og maten ser ikke ut som maten på bildet. Men maten var helt OK.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, josteinv242

Reisende som så på Tokyo City, så også på

Har du vært i Tokyo City? Del dine erfaringer!