“Turistfelle”
Anmeldelse av Zviedru vārti

Zviedru vārti
Vurdert som nr. 23 av 1 178 Restauranter i Riga
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hvordan denne restauranten har fått så gode reviews på Tripadvisor er for meg en gåte. Denne anbefales ikke. Mat og stemning er som et gatekjøkken å regne. Velg alt annet i Riga!

1  Takk, eriksS9822HP
agnetaniedra, Owner på Zviedru vārti, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hello!

Can we ask you more details about the date you visited and what specifically you did not enjoy - which dishes you tried?

Best regards,
Zviedru vārti team

Anmeldt 5. desember 2019

Meget bra. De hadde meget god mat og utrolig hyggelig betjening. Vi følte oss velkomne og ivaretatt fra første sekungd. Greie priser. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, hansjohnp
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Super god mat, flott service, koselig gate med en fin amtosfære. Vi spiste lunch men de hadde også mange gode middagsvarianter. Anbefales sterkt

1  Takk, Amalie I
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, presentert på en fantastisk måte. Forretten med potetpannekaler og sild var noe av det beste jeg har spist. Dette var rett og slett en liten perle vi snublet over her i Riga.

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, Karianne Asla L
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig middag, trivelig lokale. Hyggelig personale og fikk til og med en overraskelsesdessert på slutten av måltidet. Takk for oss!

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, Maren M

Reisende som så på Zviedru vārti, så også på

Har du vært i Zviedru vārti? Del dine erfaringer!