“Micromat”
Anmeldelse av El Santo X - STENGT

El Santo X
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Under middels-virket som om maten var gårdagens og varmet i micro. Min rett var kald i midten. Prisen var lav.

1  Takk, gunderssen

Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Menyen er uklar i forhold til hva som er hovedretter og mindre retter. Generelt er rettene små i forhold til prisen. Vi var en gruppe på 7 som bestilte, noen av oss bestilte forrett, og andre kun hovedrett. Det tok generelt lang tid før maten kom. Ingen skille på at foresten serveres før hovedretten. Enkelte av oss fikk hovedretten sin når alle andre var ferdig å spise. Maten var god, men ikke et sted jeg kommer til å reise tilbake til eller anbefale til andre.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, andreaeE484NS
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Kelneren et arrogant å lite imøtekomme.
Lokalet er trist men maten er god.
Det er heller ingen ute-inne-plass for røkende gjester, så hvis du liker fortauet så må en gjerne gjøre det her

Dato for besøk: august 2016
Takk, OO60
Anmeldt 10. juni 2016 via mobile enheter

Nydelig mat på et intimt sted. Absolutt verdt å besøke. Hyggelig personale med kunnskapen som skal til for å kunne servere meksikansk mat. Besøk de gjerne hvis man har tid :)

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Karianne K
Anmeldt 21. mai 2016

Gir denne restauranten terningkast 6 selv om den var litt kjedelig i innredning..Atmosfæren kunne sikkert også vært bedre ...Men maten og drikken gjorde opp alt for dette...Fabelaktig god mat som er laget av en ekte Mexicansk kokk...Gode drikker som Margaritas og Tequilla shots...Rimelig til Riga å være...Eneste minuset var gammel svette fra en av de ansatte...

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Einar N