FindHotel
Travelocity
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Vår første tur som nygifte. Hotellet oppgraderte rommet vårt gratis og det ventet champagne og frukt mm på rommet når vi ankom.

Hotellet ligger 3 minutts gange utenfor gamlebyen så man slipper bråket fra nattelivet.
Dette er et superclassy hotell og de ansatte gjør alt de kan for at du skal ha en fin opplevelse!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ReidarM26
AccorhotelsLatvia, Guest Relations Manager på Pullman Riga Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Dear Reidar M,

Thank you for choosing Pullman Riga Old Town Hotel for your stay in Riga.

We are delighted to hear that you enjoyed our complimentary treatments for your celebration and appreciate your kind words about our staff.
Once again, congratulations on your wedding and we hope to see you back again soon.

Best regards,
Semjons Sotnicenko
Guest Relations Manager

Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Alt var bra med dette forholdsvis nye hotellet i Riga. God inkludert frokost. Fine fasiliteter.Bra treningsrom. Hyggelig personale. Mye for pengene.Sentral perfekt beliggenhet. Ingenting manglet. Prøvde ikke bassenget men det så deilig ut.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Perha
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager på Pullman Riga Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2018

Dear Perha,

We sincerely appreciate the time you took to review our Hotel.
Thank you for the fantastic comments. We are glad to note you had a satisfactory stay and hope to welcome you back in future.

Best regards from Riga!
Terēze Vecvanaga
Front Office Manager

Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt med gang avstand til alt. God frokost, stille og rolig. Veldig flott med de gamle buene som er sentralt i hotellet. Vi spiste lunsj der første dagen, kanskje litt stive priser. Hotellet anbefales .

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 668birgittek
AccorhotelsLatvia, Front Office Manager på Pullman Riga Old Town, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Dear Birgitte K.

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your positive experience. It is a great pleasure to note that you have enjoyed your stay! Thank you also for sharing information and pointing our attention to details.

Looking forward to welcome you back again in the near future.

Best regards,
Terēze Vecvanaga
Front Office Manager

Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Vi var på personalseminar med jobben fra lørdag - tirsdag april/mai. Hotellet ligger fint til i forhold til "gamlebyen" og den nyere bydelen med kjøpesenter og torg. Frokostene var deilige med egen omelettkokk. God ala carte meny på kveldstid med bra vinutvalg. Store og luftige rom med "regndusj". Treningsrommet var også bra med bla to tredemøller og div. manualer for styrketrening.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, MeretheLervag
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Hotellet var flott, god standard og bra beliggenhet like ved gamlebyen. Bra treningsrom og godt tilbud av spabehandlinger. Flott og stemningsfullt basseng og sauna. Frokosten var også veldig bra og de ansatte var serviceinnstilte og på tilbudssiden. Kontrasten til restauranten ble derfor veldig stor. Lokalene deres er fantastiske, men det hjelper lite når du får servert slimete fisk og rått kjøtt. Porsjonene var også mikroskopiske, mens prisene var skyhøye og de ansatte sure og svært lite serviceminded. Dårlig utvalg av vin som i tillegg ble servert varm. Det var ingen andre gjester der og det var det nok en god grunn til. Styr unna.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Hanne-Karine