“Nydelig mat, anbefales. ”
Anmeldelse av Entresol

Entresol
Vurdert som nr. 15 av 1 260 Restauranter i Riga
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Valgte 3 forretter som anbefalt, og det var et godt valg for å prøve litt forskjellig. Hovedrett av and og lokalt hjortedyr var utsøkt. Vi var nesten alene i restauranten (søndags kveld) og servicen var ypperlig! God vin, deilig mat - anbefales!

Takk, Linnhorn

Anmeldt 18. august 2018

Vi var 5 stykker og fikk bord reservert på telefonen bare to timer før (en onsdag).
Verdt en tur utenfor Old Town of Riga for å finne fine perler.
På Entresol serverte de godt sammensatte retter med gode smaker. God service og anbefalinger av servitør. Spennende med tre forretter til rimelig penge. Masse å velge i.
De hadde gode drinker som ble servert på spesiell og morsom måte. Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: august 2018
Takk, GunnW6
Anmeldt 7. august 2018

Besøkte stedet pga høy rating på Tripadvisor. Sto ikke helt til forventningene, men var helt greit. Bærer preg av å være en restaurant i øvre prissjiktet, men var helt grei selv om jeg kanskje ikke ville dratt hit igjen i forhold til at det var litt dyrt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, NoName-Bergen_Norge
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord via nettsiden, og fått bekreftelse på Mail. Da vi kom dit fant de ikke reservasjonen, men ordnet likevel et bord til oss. Og så begynte ventingen. Fra vi satte oss og til servitøren tok drikkebestilling tok det 20 minutter. Så nye 10 før vi fikk drikke samt bestille mat. Så ventet vi i en time på å få maten servert. Da var vi allerede skrubbsultne og irriterte. Maten var god, men kunne ikke veie opp for all ventingen og den dårlige servicen. Hit kommer vi ikke tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Mkuglem
Anmeldt 12. oktober 2017

Denne restauranten er verdt et besøk. Veldig god mat. Serviceorientert betjening.
Vi var 14 personer fra 6 land og alle var strålende fornøyd. Hadde en fire retters meny med ørret og fasan. Gode viner og godt øl.
Geir

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Geir Ragnar T

Reisende som så på Entresol, så også på

Har du vært i Entresol? Del dine erfaringer!