“Innom for en øl”

Kjøkken: Belgisk, Bar, Pub
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten var innom og drakk et par øl, god belgisk øl (Grimbergen blanche og Grimbergen dubbel) og fin stemning. Eneste minuset var en full, belgisk fyr som var litt plagsom men han fikk til slutt beskjed om å dra av personalet. God øl!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, norwegian91_trheim

Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Et absolutt mustbesøk for alle ølelskere. Om du ikke synes dette stedet er stor stas, er du ikke glad i øl. Her serveres et rikt utvalg belgiske øl fra fat, i tillegg til et STORT utvalg på flaske.
Stedet i seg selv har i tillegg både sjel og atmosfære, og serverer mye godt å spise til ølet. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, 324_yvindm
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Fikk en litta karakter minus fordi dama bestilte Bbq Pork-Ribs , som fikk burgeren min til å virke kjedelig! Den var helt sinnsyk. - anbefales !
Godt deilig utvalg av øl, Belgisk øl på fat, er etter min mening det beste du kan få. Litt kjip servitør, men men, det tåler vi

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, kimandr_l2016
Anmeldt 25. januar 2016 via mobile enheter

Bodde vegg-i-vegg med dette stedet. Andre gang vi er i Riga. Dette er byens beste pub! Kongelig utvalg av det beste ølet fra Belgia.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, n5k
Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

MYYYYE god øl! Fantastisk service som jeg har oppdaget er vanskelig å finne i Riga. Her ble vi passet på og tallerken ble raskt tatt bord når vi var ferdig å spise. Deilig lunsj, fantastisk sneglerett og deilig Cæsarsalat.
Vi sitter koselig i et eldre-med nymoderne preg i lokalet, perfekt for et lite avbrekk i shopping og intim koselig stund med din kjære.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, CecilieBohm

Reisende som så på Belgian Beer Cafe Bon Vivant, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Belgian Beer Cafe Bon Vivant? Del dine erfaringer!