“Anniken”
Anmeldelse av Casa Nostra

Casa Nostra
Vurdert som nr. 27 av 1 297 Restauranter i Riga
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Koselig, liten restaurant med herlig atmosfære- ned en trapp og litt katakumbeaktig- nydelig mat og drikke til veldig gode priser

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 810annikenr

Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med utrolig hyggelig personale. Utrolig bra service og god glutenfri pasta!

Takk, Camillathauge
Anmeldt 7. mars 2019 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde med maten vi fikk! Stedet er ikke blandt de største men var veldig koselig og vi ble møtt av en hyggelig betjening. Stedet har et stort utvalg av vin og mindre utvalg av øl ( men hadde såklart Peroni). Etter middagen vi hadde på Casa Nostra var vi vi veldig fornøyde.

Takk, kristofferj729
Anmeldt 7. mars 2019 via mobile enheter

Liten, koselig restaurant med godt utvalg mat, øl og vin på menyen. Vi hadde en veldig hyggelig og observant servitør! Pizzaen var veldig god med perfekt bunn. Maten ble ikke servert helt samtidig - pastaen til samboeren min kom noen minutter før pizzaen. Men alt i alt god mat og service.

Takk, 825ceciliem
Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Ville ut å spise pizza med min mor og da fant jeg denne på best score her. Og det var full score fra vi kom til vi gikk fra restauranten!!
Kjempe god pizza, veldig bra rødvin og ei super hyggelig og vennlig servitør(Elina❤️).
De var egentlig fullbooket men de hadde et bord for 2 personer i 2 timer heldigvis. Kan virkelig anbefale denne restauranten

Dato for besøk: februar 2019
Takk, stinemor1

Reisende som så på Casa Nostra, så også på

Har du vært i Casa Nostra? Del dine erfaringer!