“Fantastisk”

Kjøkken: Bar
God for: Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Her er det nydelig utsikt over hele Riga og fantastisk mat og supergode drinker. Litt høyere prisnivå enn andre barer, men det var verdt det.

Takk, karlc691
u_isd2018, Guest Relations Manager på Skyline Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Dear karlc691, thank you for your time writing a great review! We are glad that you made your way to the 26th floor to appreciate the wonderful view of Riga and got to try our Asian tapas and drinks.

Hope your stay in Riga overall met your expectations and we look forward to having you back!

Kind regards,
Ugis Deksnis
Guest Relations Manager

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Fin utsikt, selv om vi delvis var inntullet i tåke ved vårt besøk. Veldig gode drinker, den beste Mojitoen min mann har smakt. Rolig stemning på en søndags kveld. God service. Minus for stive priser.

Takk, Linnhorn
u_isd2018, Guest Relations Manager på Skyline Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Dear Linnhorn, thank you so much for taking your time to write this review. We are glad that you and your husband enjoyed the drinks and the atmosphere.

Hope to welcome you back soon enough!

Kind regards,
Ugis Deksnis
Guest Relations Manager

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Var i baren på en lørdag så det var god stemning og en del folk. Var dessverre litt fult så fikk ikke sittet med vinduet. Det at det koster 5euro for å komme opp er verdt det.

Takk, Amina K
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det fint å ta en tur for å nyte utsikten. Drinkene var gode men veldig dyre. Grei service. Flott utsikt.

Takk, SiljePilje
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Det var fint å ta en drink oppe i baren. Det var veldig fullt og ikke mulig å få plass med utsikt mot gamlebyen. Vi måtte vente en stund på servitørene, virket som vi ble litt glemt. Men etter at vi fikk bestilt kom drinkene fort og de var supergode!! Fishermans son og gin rasberry sour anbefales virkelig!!

Takk, Sussa103

Reisende som så på Skyline Bar, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Skyline Bar? Del dine erfaringer!