“Fantastisk utsikt og gode drinker”
Anmeldelse av Skyline Bar

Skyline Bar
Vurdert som nr. 51 av 1 297 Restauranter i Riga
Kjøkken: Bar
God for: Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Dette ble en fin avslutning på en hyggelig kveld. Vi fikk prøve ut mange gode drinker mens vi nøt utsikten over en flott by.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 545britk

Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Kult lokale og veldig fin utsikt. Veldig god musikk og, all kudos til DJen! Drinkene er ganske dyr -ligger på 10 euro, men det er verdt det. Koster også 5 euro å få komme inn

Dato for besøk: mai 2019
Takk, eliser989
agijakola, Public Relations Manager på Skyline Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2019

Thank you for the kind review. We're happy you enjoyed the music and hope to see you in our bar again :) By the way, the entrance fee applies only Thursday - Sunday nights, when it gets really busy.

Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Etter mange dager i Riga og full fokus på ishockey, tok vi turen til Skyline Bar for å «se» litt. Da vi kom opp ble vi tilbudt et bord ved vinduet. Vi skulle egentlig bare drikke noe før vi skulle videre, men endte med å bestille to småretter. Her ble vi gledelig overrasket av nydelige smaker og delikat presentasjon.
Hadde det ikke vært så sent, hadde vi absolutt prøvd flere retter. Må nok hit neste gang vi besøker Riga.

Dato for besøk: april 2019
Takk, trinelisem2016
u_isd2018, Guest Relations Manager på Skyline Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2019

Dear trinelisem, thank you so much for your review! We are happy to hear that you was pleasantly surprised by our dishes. We sincerely look forward to having you back with us next time!

Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Veldig flott skybar! Prisene på drinker er noe dyrere enn for resten av Riga (omtrent 10€ for en drink og 5€ for en øl), men det er verdt det for den flotte utsikten! God service. Inngangspenger (5€) torsdag-lørdag etter kl 21, fri inngang andre dager. Også mulig å reservere bord ved vinduet, dette koster 50€ per person, men disse pengene får du bruke i baren. Vi valgte heller å komme tidlig, det funket fint.

Dato for besøk: april 2019
Takk, rsofiek
u_isd2018, Guest Relations Manager på Skyline Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Dear rsofiek, thank you so much for your time writing this review! We are happy to hear that you chose to visit us and we hope that your time spent up here on the 26th floor will stay in your memory! We hope to welcome you back anytime soon!

Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Heisturen på vei opp er en opplevelse i seg selv, med panoramavinduer fra gulv til tak. Vel oppe i 26. etasje entrer man baren. Pent og moderne innredet med litt kitchy lyssetting med vekslende kulørte lys. Nydelig utsikt både mot gamlebyen og motsatt vei. Drinkene var skikkelig gode, og avansert tillaget. God og rask service. Det er også panoramautsikt på baderommet!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, mortvi

Dear mortvi, thank you so much for such thorough and great 5-star review! We are really happy to hear that you enjoyed what we have to offer! Also, we do hope that your overall stay in Riga was flawless and that we can expect you back anytime soon! :)

Reisende som så på Skyline Bar, så også på

Riga, Riga Region

Riga, Riga Region

Har du vært i Skyline Bar? Del dine erfaringer!