Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet er bare kjempe bra. Veldig flott frokost og fine rom. De som jobber her er utrolig flotte mennesker. Som yter topp service uansett på døgnet du trenger dem. De er hjelpsomme uansett du trenger foreksempel taxi de ordner det uten problemer.

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Peter Odee Ø
Anmeldt 8. mai 2016 via mobile enheter

Hadde rom mot bakgården og var stille og rolig. Pent og rent, men litt dårlig luft. Lå litt utenfor gamlebyen, ca. 20min. å gå. Likte oss godt. Rot med SPA på hotellet, så bestill tidlig å pass på å verifisere timen. Alternativt, bestill SPA i byen. 4. etg. på kjøpesenteret Galeria i gamlebyen. God enkel frokost. Bra hotell for pengene, kommer gjerne tilbake :)koster ca 5 euro med taxi til byen. Anbefaler opera, 9 euro bare!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Lokshall
Anmeldt 10. desember 2015

Synes ikke dette hotellet fortjener sine fire stjerner, men hotellet var helt Ok.
Bra velkomst, og servicen forøvrig var veldig bra. Renholdet var bra, men frokosten var litt skuffende. De var også litt treige med å fylle opp når det var fritt for ting, f.eks. brød. Lobbybaren var også veldig liten, kan nesten ikke kalle det for en bar.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Strilajenta
Anmeldt 16. oktober 2015 via mobile enheter

Jeg ba spesifikt om å få et rom vendt mot bakgården, noe som det ikke var noe problem å fikse. Rommet framsto som rent og pent, men Lufta inne på rommet var dårlig, og det gikk ut over søvnkvaliteten. De hadde aircondition, men slo de av f.o.m september til min store irritasjon.
Det tar ca 20-25 min å gå til gamlebyen, så beliggenheten er deretter. Du finner både matbutikk, nattklubb og noen restauranter i nærheten.
Frokosten har et bredt utvalg, hvor du finner både varmmat og kaldmat, te, kakao, juicer og cava for de som foretrekker det. Betjeningen var smilende og hyggelige. Et helt ok hotell, men vi velger nok et litt mer sentralt hotell neste gang:)

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Ida H
Anmeldt 5. oktober 2015

Helt grei standard, litt dårlig utvalg på frokost. Rent og pent, Minus at de snakker veldig dårlig engelsk. kun 1 på hotellet som skjønte engelsk. Beliggenhet helt grei så lenge du liker og gå en del.

Dato for oppholdet: september 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Solfaktor
Takk, eldeannem
Wellton_Hotels, General Manager på Rixwell Gertrude Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2015

Dear eldeannem,

Thank you for your comments on your recent stay at the Wellton Gertrude Hotel!

We thank you for all of your positive comments. It is always nice to hear when we have gotten it right.

We are sorry to read that your stay did not live up to your expectations; we hope that all of our guests have a comfortable and enjoyable stay with us.

First we would like to assure you that we constantly strive to achieve only the highest levels of quality, service and hospitality and we truly regret that we fell short of our goals. We would like to extend our most sincere apologies for the inconveniences you experienced.
We do hope that we can welcome you back to Wellton Gertrude Hotel, to ensure you have a really memorable stay with us.

Kind regards,
Sanda Roze,