“God mat og veldig hyggelig betjening”
Anmeldelse av Riits - STENGT

Riits
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Riits er anbefalt av mange. Vi henger oss på heiagjengen. Vi har spist bedre mat, men for all del: den var god og prisen absolutt overkommelig. Det som kanskje imponerte mest var den veldig hyggelige - og perfekt oppmerksomme - betjeningen.

Takk, MagnePaulsrud
Anastasija A, Управляющий på Riits, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hi, Dear friend!

Thank you ever so much for taking the time to leave such a wonderfully positive and encouraging review about our place!

Best regards
Riits team

2024 av 1 069 anmeldelser

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Et koselig sted å spise en kveld :-) Vi hadde heldigvis bestilt bord på forhånd, restauranten er ganske liten. Servitøren var ganske uoppmerksom og den tok en stund å få menyer og deretter å bestille. Vi hadde gresskarsuppe og laks til forret. Laksen var smakfull men gresskarsuppen var virkelig ikke noe å skryte av. Den smakte virkelig ingenting og den ble ikke spist opp! Hovedretten var derimot fantastisk, lam og kyllingbryst som var utrolig mørt! Alt i alt en god restaurant, hadde dratt hit igjen og da unngått greskarsuppen og vært forberedt på litt venting.

Takk, Sussa103
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Her vi delte en god forrett, før vi bestilte hovedrett.
Betjeningen slet med å følge opp, dette da de var 2 stk, men kun en som fulgte med i timen. Selv om stedet var lite, drøyde serveringen derfor mer enn forventet. I tillegg oppdaget vi at sidebordet ble presentert for en annen meny enn hva vi fikk, dette da de fikk tilbud om andebryst, noe vi ikke gjorde.
Tilbehøret til rettene var mer eller mindre det samme om man bestilte, and, kalv eller lam. Enkel logistikk, men litt lite kreativt. Burgeren som jeg bestilte var en god burger. Men kalven min bord date bestilte levde ikke opp til forventningen i forhold til pris, og at den ble presentert av kelner som «the best veal in Riga».
Stedet var greit. Godt konsept, litt slitsom bakgrunnsmusikk, maten var ok til bra.

2  Takk, 692trulsh
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Enkelt å administrere uten reisebyrå. God service. Nydelig mat. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning

Takk, ulvinberg
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Dette var en matopplevelse uten sidestykke! Hovedretten var en kalvebiff som rett og slett smeltet på tungen. Nydelig stekte rotgrønnsaker attåt, og en deilig saus. Smak og mengde var perfekt balansert! Som drikke fikk jeg anbefalt en mørk ale, og den passet veldig godt til maten. Desserten var også delikat; en original creme brulee med bær på toppen. Topp score denne gang!

Dato for besøk: august 2018
Takk, andersk484

Reisende som så på Riits, så også på