“Utsøkt og ypperlig.”
Anmeldelse av El Gaucho Argentinian Steakhouse - STENGT

El Gaucho Argentinian Steakhouse
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Stort utvalg i retter og kjøttstykker. Vi, 3 personer, valgte å gå for et fat for to personer med ulikt kjøtt og tilbehør- det var utsøkt og nok til tre personer, ca 850 gram med kjøtt. Tilbehøret med sauser og sideretter komplementerte kjøttet virkelig.
God service, fin atmosfære og hjelpsom betjening, anbefales på det sterkeste hvis man ønsker kjøttretter av ypperlig kvalitet og vil fråtse i kjøtt i ulike porsjoner. Vi reserverte bord, noe som kan lønne seg i rundt høytider og feiringer. Vi skal garantert tilbake:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kristinr117

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, meget god service og anbefalinger! Spiste biff- en av de beste noen sinne! Anbefales på det sterkeste!

Takk, 11vibekeh
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

vi hadde reservert på forhånd og dette hadde de ikke ordnet. Heldigvis hadde de masse bord ledig og vi fikk spist. Det er sinnsykt overpriset og kvaliteten på maten går ikke overens med prisen. Vinflaskene de har der selges for halvparten av prisen de fleste andre steder. Servicen var nogenlunde bra, men kommer ikke tilbake hit igjen! Prisene må justeres eller så må maten forbedres!

Takk, GrandTour647014
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Middels ok mat. Kvalitet og pris står ikke i forhold til hverandre. Servitøren begynte bra,men etter at lokalet fyltes opp med gjester forsvant han. Høy musikk og mye bråk. Anbefaler å finne en annen restaurant , dette var dårlig.

1  Takk, gunderssen
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte «el gaucho» tallerken for 2.
Fikk plassert en bordgrill på bordet med masse forskjellig kjøtt (biff, kalv, kylling og en sterk biff pølse), ca 860g med kjøtt.
Ble faktisk litt for mye for oss, men kan absolutt anbefales. Sammen med god rød vin og hyggelig selskap, så var det en fantastisk aften.

God service og atmosfære.

Takk, kimalex81

Reisende som så på El Gaucho Argentinian Steakhouse, så også på