“Kjempe god mat”
Anmeldelse av Tapas Tapas

Tapas Tapas
Vurdert som nr. 151 av 1 259 Restauranter i Riga
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Servitøren vi hadde var en av de få vi møtte på vårt opphold i Riga som var god i engelsk og hadde et snev av serviceinnstilling. Koselig og intim restaurant med veldig god mat

Takk, lebru123
RigaAssistant, Owner på Tapas Tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Dear Guest!

We thank you that you have chosen restaurant Tapas Tapas!
Allow me to thank you as well for finding time to write a review! We are constantly working to improve our service. Glad you enjoyed the food, the atmosphere and the service.
We thank you for giving us a high score and we will keep working on to make your next stay 5 of 5!
We will be glad to welcome you in Tapas Tapas.

Best regards, Dana Bandere
Restaurant Manager

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, store porsjoner! Kjøpte tapas og tenkte at det var små porsjoner men det var det ikke! Mye mat for pengene og det var veldig godt

Takk, lizamaza
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Var veldig sultne etter en lang reise. Derfor var det er lett valg å spise der siden den tilhører hotellet vi bodde på. Ingen ting å si på maten, men betjeninga var meget sløv og uoppmerksom. Sto bak disken med mobilene sine.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, rene_k560
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Tapas bar på Wellton Riga Hotel og SPA Veldig god mat og hyggelig service Bruschetta med brie er helt nydelig !! Koselig innredet Anbefales !

Dato for besøk: november 2017
Takk, Nitan77
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Var innom for et lite måltid.
Bestilte mat og den kom ganske fort.
Kjempegod mat og flott service.
Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, frodev2016

Reisende som så på Tapas Tapas, så også på

Har du vært i Tapas Tapas? Del dine erfaringer!