“Koslig plass”

Colonel Brew Pub & Kitchen
Vurdert som nr. 199 av 1 259 Restauranter i Riga
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koslig resturant med god mat, vi spiste burger og var veldig fornøyd med maten,de hadde veldig bra utvalg av øl både på flaske og tapp, de har en egen colonel øl som var veldig god.
Veldig rolig og avslappet atmosfere

Takk, samot1993
LivaManager, Manager på Colonel Brew Pub & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hello!
Thank you for the review, we are very happy to receive such a positive feedback.
Hope to see you back, have a great day!
Colonel Brew Pub & Kitchen

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fin opplevelse her med folkeliv omkring oss - akkurat som vi ønsket. Biff til de voksne som var passe stekt og velsmakende, eneste minus at sausen kom litt sent. De yngste spiste burgere som stort sett falt i smak (2 av 3). Rødvinen litt for varm, men det ordnet de med en vinkjøler. Bedre enn forventet!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 593pergunnarh
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

For valg av restaurant første kveld i Riga fulgte vi lyden av god musikk som strømmet ut på gaten. Og det var god musikk, flott liveband med sterk vokalist og glade musiker med kule rytmer. Men omtrent der stopper den gode opplevelsen. Hamburgeren kona spiste var full av brusk og fuktig bacon, og biffen var ikke av god kvalitet. Forholdsvis godt stekt (medium) men ble etterhvert bløt i konstitensen og for første gang på lenge la jeg igjen en del på tallerkenen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, andreasbD1144UN
LivaManager, Manager på Colonel Brew Pub & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Hello!
Thank you for the review, despite the unpleasant experience food wise. I have passed this information to our chef. We would like to send our apologies for inconvenience caused. We are hoping you will return to Colonel Brew Pub & Kitchen to change your visit experience. Have a nice day!

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Stakk innom for en rask lunsj/snack. Vi spiste ostetallerken og en cæsarsalat med kylling. Maten var god, og kom raskt på bordet. Godt utvalg av øl på både flaske og tapp.
Den ene servitøren virket litt sur og travel, men den andre var veldig hyggelig.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, sigurdel
LivaManager, Manager på Colonel Brew Pub & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2017

Hello!
Thank you for the visit and review. Hope to see you back at Colonel Brew Pub & Kitchen!

Anmeldt 12. november 2017

Vi spiste lunch her og hadde en flott opplevelse. Svært hyggelig betjening, meget god mat og øl! Midt på dagen var det veldig god plass her.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, JonTAndreassen
LivaManager, Manager på Colonel Brew Pub & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Hello!
Thank you for the review.
We are glad to hear, that you enjoyed our provided food and beer. Hope to see you back at Colonel Brew Pub & kitchen.
*on weekends Colonel Brew Pub & Kitchen provide live music

Reisende som så på Colonel Brew Pub & Kitchen, så også på

Har du vært i Colonel Brew Pub & Kitchen? Del dine erfaringer!