“God mat”
Anmeldelse av Firewood

Firewood
Vurdert som nr. 317 av 1 163 Restauranter i Riga
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Denne plassen var koselig! Godt og varmt å komme inn. Vi bestilte starter og hovedrett. Løkringer, vår ruller og stekt kylling. Vårrullene var kanskje litt kjedelige da se inneholdt så å si bare kål. Pizza, burger og biff til hovedrett. Kjempe godt!! Betjeningen var hyggelig og imøtekommende. Eneste å gi et minus på var at brusen som ble servert var varm.

Takk, linerenathe

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Greit nok mat, men dårlig service. Maten tok veldig lang tid før den kom og alle 4 retter kom med stort mellomrom.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, lauravJ7670RX
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Eneste positive opplevelsen var servitøren (frem til vi tydelig ikke likte maten). Maten var tørr, smakte gammelt og opptint. Betalte og dro på en annen restaurant etter å ha smakt. I tillegg var det overpriset.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 225rebekkah
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Bestilte calzone pizza og øl her, rask servering. Pizzaen smakte utmerket, veldig hyggelig personalet. Takk for hyggelige prøver av Riga balsam. Spesielt hyggelig «innkaster»

Dato for besøk: mai 2018
Takk, nftm
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Helt grei pizza. Ikke veldig mye smak men grei nok. Servicen var bra, vi var dog de eneste i lokalet så de hadde godt om tid til oss

Dato for besøk: april 2018
Takk, Stian H

Reisende som så på Firewood, så også på

Har du vært i Firewood? Del dine erfaringer!