“OK-”
Anmeldelse av Ogle.Riga

Ogle.Riga
Vurdert som nr. 92 av 1 196 Restauranter i Riga
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Grei service, hyggelig lokale. Bestille burger og biff, noe vi fint kunne spart oss for! Burgeren var forferdelig på smak, biffen var for mye stekt og dårlig krydret! Pommes frites ble kveldens høydare! Alt for dyrt med tanke på kvaliteten!

Takk, anonym97969
Julija G, Manager på Ogle.Riga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Thank you for visiting our restaurant and sharing your experience with us. Individual taste has always been a subject of discussions, because we each have our own taste experience. Different people might find the same dish salty or bland. Because of the many positive reviews we receive about our food on a regular basis, we believe that this is the classic situation where one could argue about the taste. Thank you for rating us, though!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott sted med en variert meny
God service og veldig imøtekomme, servitører var veldig hyggelig å flink til å følge opp om det var noe vi behøvde
Er hyggelig sted

Takk, SiljeMH
Julija G, Manager på Ogle.Riga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hello SiljeMH,

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler denne restauranten. Kult interiør, hyggelig betjening og kjempegod mat. Jeg spiste biff. Den var veldig god og perfekt stekt. Godt tilbehør. Kommer tilbake hvis jeg er i Riga en annen gang.

Takk, SiljePilje
Julija G, Manager på Ogle.Riga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hello SiljePilje,

Thanks for leaving us such a wonderful review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing. Thank you, once again, for your kind words and hope to see you next time!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig sted med mange gjester- tok en del tid før vi fikk servering. Ok mat, men pizzaen var kald. Ok stemning.

Takk, Anne Lise K
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Restauranten var veldig trivelig. Gode drinker til en rimelig pris, sett fra det norske øyet. Noe dyr mat for Riga å være, men det var utrolig godt og svært hyggelig betjening. Absolutt verdt besøket!

Takk, MarielO52
Julija G, Manager på Ogle.Riga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2018

Dear MerielO52,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are glad that you loved our services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. They work very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing. Thank you, once again, for your kind words and hope to see you next time!

Ogle Team

Reisende som så på Ogle.Riga, så også på

Har du vært i Ogle.Riga? Del dine erfaringer!