5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Agoda.com
Hotel WebsiteUSD 183
Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig hotell, utrolig god service og god frokost. Ligger nærme sentrum og gamle byen. Anbefales på det sterkeste. Visst du ønsker å sove lengre er det bare å sette ut en lapp. Rommene vaskes hver dag om du ønsker det også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Amina K
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig fint hotell! Det var kjempegod service fra start til slutt i løpet av våre fire dager her. Frokosten var kjempebra og virkelig luksus med musserende vin på buffeten. Vi var nede i spaområdet to ganger og det var en passelig mengde folk her, ikke overfylt. Renholdet var bra og beliggenheten var upåklagelig med en kort spasertur inn til midten av Gamlebyen. Sikkelig smakfullt design med nydelige detaljer over hele hotellet. ANBEFALES!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Sussa103
Anmeldt 13. august 2018

Sentralt og nydelig hotell med hyggelig og serviceinnstilt personale. Vi følte oss veldig godt ivaretatt, og har ingenting å klage på ila langhelgen vi hadde der :-) Vi var på kjærestetur, men det er også egnet for reise med barn.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, tonjegrymyr
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Helt nytt 5-stjerners hotell. Frokosten er vidunderlig med bobler på bufféten! Oppholdet inkluderer tilgang til spaavdelingen med mange ulike badstuer. Svært sentralt. 10 min gange til sentralstasjonen og enda kortere til gamlebyen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Gina S
Anmeldt 23. mai 2018

Flott hotell med meget god beliggenhet 5 minutter fra gamlebyen i Riga, inntil et parkområde. Rommet vi (et voksent par) leide var på bortimot 60 kvadratmeter (!). Hotellet har trolig tidligere vært 2 eldre bygårder, men alt på innsiden var nytt. Spaavdeling hadde ikke kommet riktig i gang ennå, men fitnessrom og svømmebasseng var tilgjengelig. Hyggelig og behagelig personell. Utsikten over parken lider litt av trafikkstøy, men doble vinduer begrenser denne støyen til et minimum. Et lite minus var at personen som hadde ansvar for å lage eggretter til frokost kunne ha vært litt mer imøtekommende og bedre til å kommunisere med gjestene. Han noterte bestillingene på et papir, men sa aldri hvor lang tid man måte vente.

Romtips: Høyere etasjer mot parken reduserer trafikkstøy, alternativet er rom mot bakgård og sidegate.
Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, TOR S