Katrine T
    kr 934
0.8 km fra Grand Poet Hotel by Semarah
Se flere hoteller i Riga
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Fint rom i 5.etg. Daglig skift av håndklær og påfyll av drikkevann, kaffe og te. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Frokostbufféen var veldig bra. Et godt utvalg av varm mat, yoghurt/smoothie, ost, frukt og brød var et stort pluss. Vi benyttet spaavdelingen med ulike badstuer og basseng, og det var aldri mange der samtidig. Massasje kan også anbefales. Vi er veldig fornøyd, og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 918bentem
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har en utmerket beliggenhet bare noen minutters gange unna gamlebyen. Hotellet har en flott spaavdeling med svømmebasseng,dampbad og badstuer..perfekt avslapping etter en lang dag med mange severdigheter.
Rommet var stort og flott innredet...et lite minus var at dusjen ikke fungerte slik den skulle. Vi fikk bytte rom med en gang,slik at dette ikke ble noe problem.
De ansatte var serviceinnstillte og hjalp gjerne til.
Frokostbuffeten var rikholdig og smakfull..her kan man kose seg med Champagne til maten om man ønsker.
Flott hotell med utmerket beliggenhet i en vakker by....anbefales😊

Takk, lissbethl
Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig hotell, utrolig god service og god frokost. Ligger nærme sentrum og gamle byen. Anbefales på det sterkeste. Visst du ønsker å sove lengre er det bare å sette ut en lapp. Rommene vaskes hver dag om du ønsker det også.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Amina K
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig fint hotell! Det var kjempegod service fra start til slutt i løpet av våre fire dager her. Frokosten var kjempebra og virkelig luksus med musserende vin på buffeten. Vi var nede i spaområdet to ganger og det var en passelig mengde folk her, ikke overfylt. Renholdet var bra og beliggenheten var upåklagelig med en kort spasertur inn til midten av Gamlebyen. Sikkelig smakfullt design med nydelige detaljer over hele hotellet. ANBEFALES!

Takk, Sussa103
Anmeldt 13. august 2018

Sentralt og nydelig hotell med hyggelig og serviceinnstilt personale. Vi følte oss veldig godt ivaretatt, og har ingenting å klage på ila langhelgen vi hadde der :-) Vi var på kjærestetur, men det er også egnet for reise med barn.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet