6 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Hotel WebsiteUSD 169
Lol.travelUSD 192
Anmeldt 17. desember 2018

Du vet du får et bra opphold når det starter prikkfritt med hotellet. Elegant hotell med gjennomført service på alle nivåer. Beliggenheten har det beste utgangspunktet uansett hva du måtte finne på i Riga. Hit kommer vi gjerne tilbake :-)

Romtips: Vi oppgraderte til superior og det var vel anvendte kroner
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, SiwB47
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Fin og sentral beliggenhet. Veldig Flott hotell til en god pris. Rent og pent. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Veldig god frokost, godt utvalg med mat. Ålreit basseng og spa-avdeling.
Litt hard seng, men det gikk helt fint. Dette hotellet kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 488katrinet
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Fint rom i 5.etg. Daglig skift av håndklær og påfyll av drikkevann, kaffe og te. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Frokostbufféen var veldig bra. Et godt utvalg av varm mat, yoghurt/smoothie, ost, frukt og brød var et stort pluss. Vi benyttet spaavdelingen med ulike badstuer og basseng, og det var aldri mange der samtidig. Massasje kan også anbefales. Vi er veldig fornøyd, og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 918bentem
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har en utmerket beliggenhet bare noen minutters gange unna gamlebyen. Hotellet har en flott spaavdeling med svømmebasseng,dampbad og badstuer..perfekt avslapping etter en lang dag med mange severdigheter.
Rommet var stort og flott innredet...et lite minus var at dusjen ikke fungerte slik den skulle. Vi fikk bytte rom med en gang,slik at dette ikke ble noe problem.
De ansatte var serviceinnstillte og hjalp gjerne til.
Frokostbuffeten var rikholdig og smakfull..her kan man kose seg med Champagne til maten om man ønsker.
Flott hotell med utmerket beliggenhet i en vakker by....anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, lissbethl
Anmeldt 28. oktober 2018

Nydelig hotell, utrolig god service og god frokost. Ligger nærme sentrum og gamle byen. Anbefales på det sterkeste. Visst du ønsker å sove lengre er det bare å sette ut en lapp. Rommene vaskes hver dag om du ønsker det også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Amina K