Perfekt plass

Rolig og behagelig atmosfære. Hadde massasje og behandlingen var ypperlig. Anbefales. Kommer igjen... les mer

Anmeldt 8. mars 2020
Gunn Tove L
Anbefales!

Rolig og avslappende atmosfære. Veldig god behandling for gravide. Profesjonelle ansatte. En... les mer

Anmeldt 7. mars 2020
linnhildeh

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Etter en lang dag med reise, så var det tid for å utforske spa tilbudet i Riga. På første plass lå Elien spa, og vi dro dit. Angrer ikke et sekund, det ble sjokolade massasje. Åååååå så godt
Hyggelige å imøtekommende personalet. Anbefales.

Takk, Paradise04055321828
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Så at stedet hadde topp-rating på tripadvisor og gikk innom og spurte om ledig drop-in time for meg og venninne. Null problem, vi fikk komme inn med en gang til hver vår proffe og flinke massør. God atmosfære og hyggelige ansatte. Anbefales!

Takk, Roving25745611449
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom Riga litt slitne etter reisen og dro på spa hos Elien spa. Dette er midt i gamlebyen 3 etg.vi ble møtt med svært vennlig personale og ble kjapt klare for massasje. Massasjen var god, profesjonell og virkelig avstressende. Vi hadde en behandling på 1 time, timen gikk litt fort så neste gang blir det 1,5 t anbefales!!

Takk, annant776
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og mannen min dro hit på kveldstid for en klassisk massasje hver. Det ble en veldig god opplevelse. Hyggelige og profesjonelle massører, rent sted, og hyggelig pris. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, charlottenostan
Vladimir T, Владелец på Elien Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Charlottenostan,thank You very much for visiting the salon and taking the time to write a comment. We are glad You enjoyed the classic massage. We look forward to seeing You again. Best regards, salon master, Vladimir

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten tok turen innom og fikk time samme ettermiddag. Fikk være i samme rom med hver vår massør. Avslappende aromaterapi for hele kroppen i 1 time og fotmassasje 30-45 min i en god atmosfære. Rimelige priser, under 1000 NOK til sammen for begge behandlingene per pers. Profesjonelle, dyktige og imøtekommende massører. Anbefales!

Takk, ingridsofieb