Very relaxing 10/10 massage!

Anbefaler dette stedet for massasje! Følte meg ivaretatt og veldig avslappet både før, etter og... les mer

Anmeldt 13. juni 2024
Dorthe S
SERIØS OG DYKTIG MASSASJE i koselige omgivelser

Vi booket klassisk latvisk massasje og fikk umiddelbar respons og tider tilsendt. Vi ankom et meget... les mer

Anmeldt 14. mai 2024
lindaLouADrm

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 5. november 2018

Tittet innom på vei ut for å finne et sted å spise litt. Angrer ikke et sekund på det. Dem kunne ta oss i mot 30 min senere, for en deilig fot massasje. Ingenting slår vel det etter en del timer på brostein i Riga.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Paradise04493779891
Anmeldt 3. november 2018

Ringte og fikk time på dagen. Veldig hyggelig mann som tok fint i mot oss. Vi var mor med 2 døtre på tur som hadde gått mye og ønsket oss fotmassasje. 2 av oss tok thai fotmassasje og en tok rygg/nakke massasje begge deler kan anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maps409191
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Etter en lang dag med reise, så var det tid for å utforske spa tilbudet i Riga. På første plass lå Elien spa, og vi dro dit. Angrer ikke et sekund, det ble sjokolade massasje. Åååååå så godt 😍
Hyggelige å imøtekommende personalet. Anbefales.

Takk, Paradise04055321828
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Så at stedet hadde topp-rating på tripadvisor og gikk innom og spurte om ledig drop-in time for meg og venninne. Null problem, vi fikk komme inn med en gang til hver vår proffe og flinke massør. God atmosfære og hyggelige ansatte. Anbefales!

Takk, Roving25745611449
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom Riga litt slitne etter reisen og dro på spa hos Elien spa. Dette er midt i gamlebyen 3 etg.vi ble møtt med svært vennlig personale og ble kjapt klare for massasje. Massasjen var god, profesjonell og virkelig avstressende. Vi hadde en behandling på 1 time, timen gikk litt fort så neste gang blir det 1,5 t😊 anbefales!!

Takk, annant776