Perfekt plass

Rolig og behagelig atmosfære. Hadde massasje og behandlingen var ypperlig. Anbefales. Kommer igjen... les mer

Anmeldt 8. mars 2020
Gunn Tove L
Anbefales!

Rolig og avslappende atmosfære. Veldig god behandling for gravide. Profesjonelle ansatte. En... les mer

Anmeldt 7. mars 2020
linnhildeh

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt i resepsjonen på en veldig hyggelig måte. Behagelig massasje som gjorde godt for kropp og sjel. Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 299knutn
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God benmassasje med behandling av føtter,legger og lår. Hyggelig sted med ansatte som kan det de driver med. Behandlingen var rimelig:)

Takk, Dream49869384047
Anmeldt 5. november 2018

Tittet innom på vei ut for å finne et sted å spise litt. Angrer ikke et sekund på det. Dem kunne ta oss i mot 30 min senere, for en deilig fot massasje. Ingenting slår vel det etter en del timer på brostein i Riga.

Takk, Paradise04493779891
Anmeldt 3. november 2018

Ringte og fikk time på dagen. Veldig hyggelig mann som tok fint i mot oss. Vi var mor med 2 døtre på tur som hadde gått mye og ønsket oss fotmassasje. 2 av oss tok thai fotmassasje og en tok rygg/nakke massasje begge deler kan anbefales.

Takk, Maps409191
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Etter en lang dag med reise, så var det tid for å utforske spa tilbudet i Riga. På første plass lå Elien spa, og vi dro dit. Angrer ikke et sekund, det ble sjokolade massasje. Åååååå så godt
Hyggelige å imøtekommende personalet. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Paradise04055321828