Perfekt plass

Rolig og behagelig atmosfære. Hadde massasje og behandlingen var ypperlig. Anbefales. Kommer igjen... les mer

Anmeldt 8. mars 2020
Gunn Tove L
Anbefales!

Rolig og avslappende atmosfære. Veldig god behandling for gravide. Profesjonelle ansatte. En... les mer

Anmeldt 7. mars 2020
linnhildeh

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant gode anmeldelser av Elien spa på nett, og bestemte oss for å prøve. Det angrer vi ikke på, og spaet levde opp til forventningene. Prøvde flere behandlinger, og alle var utrolig deilige. Så deilige at vi dro dit igjen neste dag. Profesjonelle og veldig dyktige massører. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Noraso123
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Min kone sier følgende: Dette var en kjempegod opplevelse for kropp og sjel. Behandler var profesjonell og diskret. Rolig og god atmosfære. Vennlig betjening Anbefales.

Takk, Per367
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Måtte finne et spa i Riga, da hotellet vårt ikke hadde tid til å gi oss massasje. Endte opp med å Google spa i Riga og fant Elien spa som nr1. Dette stemte veldig bra. Fantastisk god massasje og rolig atmosfære. Anbefales på det sterkeste hvis du er i Riga og vil ha en god massasje.

Takk, tronderikf
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt i resepsjonen på en veldig hyggelig måte. Behagelig massasje som gjorde godt for kropp og sjel. Anbefales!

Takk, 299knutn
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God benmassasje med behandling av føtter,legger og lår. Hyggelig sted med ansatte som kan det de driver med. Behandlingen var rimelig:)

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Dream49869384047