Frábært nudd

Frábært nudd! Fengum tíma með engum fyrirvara, mættum a staðinn. Nuddarinn var frábær og ótrúlega... les mer

Anmeldt i går
Stefanía S
Perfekt plass

Rolig og behagelig atmosfære. Hadde massasje og behandlingen var ypperlig. Anbefales. Kommer igjen... les mer

Anmeldt 8. mars 2020
Gunn Tove L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hadde svensk massasje, massøren var utrolig dyktig og fikk løst opp spenning og muskelknuter. Min kone hadde klassisk massasje og var også veldig fornøyd. Stedet har to behandlingsrom som gjør det perfekt for par. Vennlig betjening og god service. De tar ikke kort så husk å ta med kontanter.

Takk, LarsB2474
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant gode anmeldelser av Elien spa på nett, og bestemte oss for å prøve. Det angrer vi ikke på, og spaet levde opp til forventningene. Prøvde flere behandlinger, og alle var utrolig deilige. Så deilige at vi dro dit igjen neste dag. Profesjonelle og veldig dyktige massører. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Noraso123
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Min kone sier følgende: Dette var en kjempegod opplevelse for kropp og sjel. Behandler var profesjonell og diskret. Rolig og god atmosfære. Vennlig betjening Anbefales.

Takk, Per367
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Måtte finne et spa i Riga, da hotellet vårt ikke hadde tid til å gi oss massasje. Endte opp med å Google spa i Riga og fant Elien spa som nr1. Dette stemte veldig bra. Fantastisk god massasje og rolig atmosfære. Anbefales på det sterkeste hvis du er i Riga og vil ha en god massasje.

Takk, tronderikf
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt i resepsjonen på en veldig hyggelig måte. Behagelig massasje som gjorde godt for kropp og sjel. Anbefales!

Takk, 299knutn