Very relaxing 10/10 massage!

Anbefaler dette stedet for massasje! Følte meg ivaretatt og veldig avslappet både før, etter og... les mer

Anmeldt 13. juni 2024
Dorthe S
SERIØS OG DYKTIG MASSASJE i koselige omgivelser

Vi booket klassisk latvisk massasje og fikk umiddelbar respons og tider tilsendt. Vi ankom et meget... les mer

Anmeldt 14. mai 2024
lindaLouADrm

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig behagelig og rolig omgivelser. Prøvde både full kropps massasje og ansikts massasje - noe som falt i smak. Drar absolutt tilbake. Anbefales!!

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, V9216VHamandaw
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Veldig behagelig vertskap. Fine omgivelser og sentral beliggenhet. Vi tok klassisk massasje, og var strålende fornøyd. Anbefales!

Takk, annelisabethv2018
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hadde svensk massasje, massøren var utrolig dyktig og fikk løst opp spenning og muskelknuter. Min kone hadde klassisk massasje og var også veldig fornøyd. Stedet har to behandlingsrom som gjør det perfekt for par. Vennlig betjening og god service. De tar ikke kort så husk å ta med kontanter.

Takk, LarsB2474
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant gode anmeldelser av Elien spa på nett, og bestemte oss for å prøve. Det angrer vi ikke på, og spaet levde opp til forventningene. Prøvde flere behandlinger, og alle var utrolig deilige. Så deilige at vi dro dit igjen neste dag. Profesjonelle og veldig dyktige massører. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Noraso123
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Min kone sier følgende: Dette var en kjempegod opplevelse for kropp og sjel. Behandler var profesjonell og diskret. Rolig og god atmosfære. Vennlig betjening Anbefales.

Takk, Per367