“Beste sushi i riga?”

Vurdert som nr. 233 av 1 234 Restauranter i Riga
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 29. august 2021

God mat og en hyggelig Jana som anbefaler og serverer nydelig mat prøv hotsushi, crispy og god,,, ,

Takk, 437peller

Anmeldt 2. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og veldig god mat
Flott med både sushi og italiensk mat på samme sted. Hyggelige priser.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Ro-Aun
RosinterRiga, Manager på IL Patio + Planeta Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

So glad to hear you enjoyed our work!
Thanks for checking us out and taking the time to share.

Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Hvis det er sushi dere er ute etter ville jeg ha anbefalt et annet sted å spise. Hvis det er pizza dere er ute etter ser dette ut som et flott sted. Desverre for oss valgte vi sushi. Det var alt for mye Philadelphia i sushien vi valgte. Hyggelig betjening og fint lokale gjør det at den får en treer.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Fayeus
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde virkelig sett fram til en deilig sushilunch... vi bestilte 30 biter som vi ville dele.
Sushien ble servert på en delikat måte. Det luktet sterkt av fiskelukt - minnet om et fiskemarked. Alle variantene var med Philadelphiaost el. Jeg smakte på alle de 5 kombinasjonene og det var ikke godt. Vi var nok bare uheldig mtp hva vi forventet.
Min kjære klarte ikke smakene - han prøvde noen biter, men måtte spytte ut.
Betjeningen skal ha 10 poeng for håndtering av situasjonen.
Vi ønsket å betale og gå. De slettet regningen på sushien. For å være ærlig hadde jeg ikke forventet det. Vi har spist på andre Av deres restauranter og maten har vært god.
Deres håndtering gjør at jeg absolutt anbefaler denne restauranten. De har annen god mat.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, trinelisem2016
Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

En pizza, pasta og sushi plass. 2 restauranter slått sammen? Uansett så var lokalet fint, bra utvalg på menyen. Bestilte pizza og den var god. Men mojitoen jeg fikk var nok en ferdig blanding. Ellers ingenting å si på plassen. God mat

Dato for besøk: februar 2019
Takk, klllk

Reisende som så på IL Patio + Planeta Sushi, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i IL Patio + Planeta Sushi? Del dine erfaringer!