14 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Trip.comUSD 92
getaroom.comUSD 123
Anmeldt 14. mars 2020

Kjempegod frokost, stort utvalg. Hjelpsomt personale. Ypperlig renhold. Fin utsikt fra bar og resepsjon.
Sentral beliggenhet. Fine rom og stort bad. Gode senger. Kan anbefales til alle som vil besøke Riga.

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 100an0nym
Wellton_Riverside, Assistant Hotel Director på Wellton Riverside Spa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2020

Dear 100an0nym,

Thank you for staying with Wellton Riverside SPA Hotel and for sharing your staying experience with us.
We are happy to know that you had an enjoyable and comfortable stay with us.
Please, be informed that you are always welcome at Wellton Riverside SPA Hotel and we are looking forward to see you again!
Wishing to you only great travel experience ahead!

Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Dette hotellet var utrolig fint og hyggelig betjening. Veldig gode senger, god frokost med forfriskende bobler samt omelett på bestilling. Moderne stil og rent. Spaet var supert men litt folksomt for vår del. Et pluss at det ligger sentralt så vi kunne spasere til butikker, senter og resturanter.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, linnireneb
RiversideAssistant, Assistant Hotel Director på Wellton Riverside Spa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2019

Dear linnireneb,

Thank you for choosing Wellton Riverside SPA Hotel as place where to stay in Riga and for taking the time to share your impression.
We are so happy to learn that you had an enjoyable stay with us.
Thank you, it gives the motivation to keep ahead.
Please be kindly informed that you are always welcome at Wellton Riverside SPA Hotel and we can not wait to welcome you back in near future!

Anmeldt 15. oktober 2019

Flotte rom, god mat og drikke, rent og ryddig. Bra beliggenhet og et skikkelig fint spaområde med godt utvalg i bassenger og saunaer.
Gode senger, godt utstyrte rom. Effektiv betjening i lobbyen. Kort avstand til fasiliteter.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, bjornkjelstad
Mogotel, Assistant Hotel Director på Wellton Riverside Spa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2019

Dear bjornkjelstad,

Thank you for choosing Wellton Riverside SPA Hotel as your place to stay in Riga and for taking the time to share your experience.
re so happy to learn that overall your stay was good with us and especially you have enjoyed our SPA offer.
Thank you once again, your kind words gives u motivation to keep ahead.
u are always welcome at Wellton Riverside SPA Hotel and we are looking forward to see you again in the near future!

Wellton Riverside SPA Hotel

Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Flott hotell som er ganske så nytt. Vi fikk to rom med dør imellom da vi var 3 personer. Dette er hotellets løsning på familierom. Følgelig med 2 bad også. Meget gode senger av fast type. Godt renhold. Sentral beliggenhet i ytterkanten av gamlebyen. Serviceinnstilt personal i resepsjonen. Prøvde ikke SPA avdelingen som i utgangspunktet så flott ut, men hadde litt lave temperaturer i basseng etter vår smak. Beste hotellet av tre Wellington som er prøvd her i Riga

Takk, Ronny N
Anmeldt 4. oktober 2019

Meget bra hotell med gangavstand til det meste, ligger i utkanten av gamlebyen, meget bra frokostbuffet som var åpen til 11:00.
Rommene hadde bra størrelse og sengene var gode. Flott spa avdeling. Et godt utgangspunkt for turen til Riga

Takk, J199104
RiversideAssistant, Assistant Hotel Director på Wellton Riverside Spa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2019

Dear J199104,

Thank you for choosing Wellton Riverside SPA Hotel as your place to stay in Riga and for sharing your review.
We are glad to know that you have enjoyed hotel`s services and central location!
We will be looking forward to welcome you again in Wellton Riverside SPA Hotel.