4 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 79
travelup.comUSD 103
StayForLongUSD 83
Anmeldt 4. august 2022 via mobile enheter

Kjempeflott hotell! Moderne og renslig, romslig hotellrom + bad, takterrasse med panoramautsikt over byen, godt utvalg i frokosten, nydelig spaavdeling og god service. Vi måtte reise til flyplassen tidlig om morgenen, og fikk da med oss en pose med take-away frokost til turen - helt supert avslutning på et veldig fint opphold!

Romtips: Lurt å være tidlig ute for å booke behandlinger i spa-avdelingen, 2-3 dager i forkant
Dato for oppholdet: august 2022
Takk, Oddveig K
Marina Kuzminova, Other på Wellton Riverside Spa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2022

Dear Oddveig,
Thank you for choosing Wellton Riverside SPA Hotel as your place to stay in Riga.
We are delighted to know that your stay with us was enjoyable.

Anmeldt 1. august 2022 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet praktisk talt i gamlebyen. Hjelpsom og vennlig betjening, gjennomsnittlig hotellfrokost ift det man er vant til av norsk hotellfrokost. Fint SPA, selv om jeg gjerne skulle sett at man hadde gratis tilgang til sauna/basseng som beboer på hotellet. Fin romstørrelse og godt støyisolert.

Anbefales dersom prisen er "riktig"!

Romtips: Spabehandling må bookes tidlig, dvs i hvert fall noen dager førut.
Takk, Frequent_Flying_MBB

Dear Guest,
Thank you for choosing Wellton Riverside SPA Hotel as your place to stay in Riga and for taking time to share your review.
We are glad to know that overall your stay with us was enjoyable and comfortable.

Anmeldt 25. juli 2022

Hyggelig personale, gode senger, nydelig frokost, med noe for enhver smak. Spesielt fornøyd med ansatt som sto og stekte egg, pannekaker og vafler i frokostsalen. Kort vei til det meste. Noe støy fra motorvei. Men vinduene dempet mye av lyden. Bra aircondition på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, tove_halv65

Dear tove-halv65,
We are glad to know that overall your stay with us was enjoyable.

Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Vi hadde en veldig fin helg i Riga, på Wellton Riverside Spa hotell. Gode senger, hyggelig personale. Fikset Flyplasstransport, og flott frokost, med stort utvalg. Likte spesielt at det ble stekt egg, pannekaker og vafler fortløpende inne i frokostsalen. Takk for oss.

Takk, Tove-halv

Dear Tove-halv,
Thank you for choosing Wellton Riverside SPA Hotel as your place to stay in Riga and for sharing your kind words.
We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us.

Anmeldt 12. juni 2022 via mobile enheter

Velsig dårlig frokost. Alt for mange gjester, for få bord. Utvalget på frokosten var meget dårlig. Veldig varme rom. Air-conditioning fungerte ikke. Rom ble ryddet 2 av 3dager. Privat Spa område var veldig bra. God lokasjon på hotellet..

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Anders B
Marina Kuzminova, Other på Wellton Riverside Spa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2022

Dear Anders,
Thank you for choosing Welllton Riverside SPA Hotel as your place to stay in Riga.
We re glad to know that you have enjoyed Private SPA area and hotel`s central location. Nevertheless, we do regret that some of services overshadowed your overall staying experience. Please, accept our sincere apologies for inconvenience caused. We do hope that you will give us a chance to welcome you again in Wellton Hotels.
Marina Kuzminova