“Fantastisk!”

Vurdert som nr. 12 av 1 196 Restauranter i Riga
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

God stemning, nydelig mat og bra service! Veldig romantisk .. ! Restauranten er mye mer hyggelig enn på google bildene..!

Takk, Lilla H

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Koselig sted med fin beliggenhet i gamlebyen. Betjeningen var hyggelig og tilstede. Vi gikk for fisk til hovedrett, og denne smakte helt nydelig. Dessert ble sjokoladefondant, der vi fikk servert is ved siden. Sjokoladefondanten var god, men isen var ingen favoritt.
Alt i alt, en meget bra opplevelse og vi hadde gjerne spist her igjen.

Takk, 692trulsh
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt denne av en venn som er mye på jobbreise i Riga.

Veldig hyggelig og serviceminded personale. Vi valgte en tre retter hvor vi delte desserten, lam og biff til hovedrett. Maten smakte helt nydelig og vi ble anbefalt massevis av god vin.

Prisen her var overraskende bra i forhold til hva man faktisk får.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, ReidarM26
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

En liten restaurant ved St Oeterskiken. Servicminded og hyggelig personale og lekker og smakfulle lunchretter

Dato for besøk: juli 2018
Takk, utneo
Anmeldt 22. april 2018

Vi hadde lest anbefalinger av resturanten, og hadde høye forventninger da vi dro dit for å spise middag. Maten vi fikk var OK, den var likegyldig presentert og på smak. Det samme var det med vinen også. Desserten derimot var nydelig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, GunnTore

Reisende som så på Domini Canes, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Domini Canes? Del dine erfaringer!