“Hyggelig middag”

Vurdert som nr. 8 av 1 294 Restauranter i Riga
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Veldig god biff, flinke og sosiale servitører og ellers en fin kveld.
Bør bestille bord ettersom lite lokale, og folk gjerne vil spise der.
Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, EirikBoeWethal

Anmeldt 8. april 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord her på grunn av gode anbefalinger på Tripadvisor og hadde høye forventninger. Servicen var veldig bra, men maten var middelmådig og det var slitsom akustikk i lokalet. Opplevelsen var helt ok, men ikke noe mer enn det.

Dato for besøk: april 2019
Takk, linsiv2019
Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

God mat, bra vin, super service. Vi spiste lammeskank og sjøabbor. Anbefales! De har få bord, så det kan være lurt å reservere på forhånd.

Takk, hablaha
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord på denne restauranten dagen i forveien da denne lå høyt rangert på TripAdvisor. Restauranten har bare noen få bord, og opplevdes som innbydende. Egen garderobe og vi slapp å ha jakken inne i restauranten.
Geitost ble forrett og smakte helt fantastisk. Anbefaler alle å prøve denne retten. Nydelig arrangert på tallerkenen. Pasta penne var hovedrett. En av de beste pastasauser jeg har smakt. Også her var det kunstnerisk arrangert på tallerkenen. Hvitvin som ble anbefalt passet helt perfekt.
Til dessert spiste vi Creme Brulee. Også denne kom flott arrangert med skogsbær til pynt. Smakte også veldig godt. Gir denne restauranten topp score for både mat og vennlig og serviceinnstilte kelnere.

Takk, torfratrondheim
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Alt var bra, trivelig og oppmerksom betjening som ikke var masete. Maten var bare helt nydelig, alt fra forretten med goatcheese- brulee til creme- brulee dessert. Den var så nydelig anrettet og forseggjort at du nesten ikke hadde lyst til å ødelegge kreasjonene. Dette stedet kan trygt anbefales, ikke var det spesielt dyrt heller.

Takk, inlaur

Reisende som så på Domini Canes, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Domini Canes? Del dine erfaringer!