“Nydelig!”

Vurdert som nr. 10 av 1 336 Restauranter i Riga
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Spiste lunsj her første dag etter en lang reise. God service, ypperlig mat og hyggelig lokale. Lite folk rundt lunsjtider. Mange reservasjoner rundt 1700.

Dato for besøk: september 2019
Takk, tonwigols

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Dumpet borti Domini Canes på vår første dag i Riga. Da var restauranten helt full, så vi måtte booke bord til dagen etter. Angrer virkelig ikke på det. Vi spiste hver vår hovedrett: ørret, and og lammeskank. Alle 3 var svært fornøyde med sitt valg, flotte farger på tallerkenen. Sjokoladefondant til dessert var prikken over i’en. Lun og fin atmosfære og utrolig hyggelig personale. Anbefales!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Norwegiangirl1982
Anmeldt 12. august 2019

Koselig liten restaurant med hyggelig personale og fantastisk god mat, rett ved siden av Petrikirken. Lurt å booke bord på forhånd. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ingrid B
Anmeldt 2. august 2019

Koselig liten resturang hvor man kan slappe av og kose seg! Maten var helt fantastisk. servicen var treig, og servitørene sure. Venta hvertfall et kvarter på ølen som vi bestilte, og maten 45 minutter.
Det skal også sies at det var lite trafikk og nesten ingen der da vi spiste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ambassador499794
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig sted med god service, kelner er oppmerksom ovenfor gjestene. Spiste Tomatsuppe som var utmerket, laget av friske ingrensienter med godt brød. Presset appelsin juice hørte til. God meny og vinliste, vinmeny på en vinflaske som en lett tousse. Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
Takk, LeifArneH_13

Reisende som så på Domini Canes, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Domini Canes? Del dine erfaringer!