4 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 08.02.23
Prestigia.comUSD 59
Anmeldt 8. oktober 2018

Dette hotellet ligger perfekt til, sentralt og godt skjermet fra bykjernen. Spaser 5 minutter så er du mitt i hjertet av Riga, og du har absolutt alt du kan tenke deg rundt deg. Og det er gode senger og nydelig frokost.

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Terje1
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Min mor inviterte med seg min søster og meg på langhelg i Riga. Vi bodde på familierom i 6 etg, stort og fint rom. Hotellet har hyggelig betjening, god frokost og ligger svært sentralt i gamlebyen med gåavstand til det meste.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, hildeandrinek
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi trivdes veldig godt på rommet i femte etasje med balkong,
og på hotellet forøvrig. Betjeningen var korrekt og serviceinnstilt, frokosten var god og air condition var supert i det varme sommerværet:)

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, TB_Eiktoppen
Ilja_Mendelsons, Hotel Manager på Rixwell Old Riga Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Dear Sir/Madame,

Appreciate your comments and the fact you have chosen Rixwell Old Riga for your stay.
Hope to see you again in the future.

Anmeldt 18. juni 2018

Rommet vårt var veldig lite. Det var faktisk ikke stort større enn dobbeltsengen. Baderommet var veldig romslig og bra. Alt var rent og pent, og de ansatte var veldig hyggelige og behjelpelige. Frokosten vil jeg betegne som tilstrekkelig. Beliggenheten var veldig bra, med 10 minutters gangavstand til gamlebyen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, tomrR7042QX
Ilja_Mendelsons, Hotel Manager på Rixwell Old Riga Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

Dear Tom,

Thank you for being our guest and for sharing your opinion. Appreciate your positive review of our team, which I am happy to share with my colleagues. Based on your description I can assume you have stayed in one of our design rooms. I fully agree with how you described this type of room - it is small, but at the very time combine modern hotel trend with authentic atmosphere of historical building making it a comfortable stay.

Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Ligger fint til litt i utkanten av gamlebyen. Frokosten er helt topp, rommene er fine og i forhold til pris så er dette vel verdt pengene. Har vært her ved 2 anledninger, og kommer gjerne tilbake. Gangavstand til det meste, ikke så alt for mye støy på rommene og et bra renhold.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Merethe L