“Dette var skuffende!”
Anmeldelse av Neiburgs Restaurant

Neiburgs Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 1 259 Restauranter i Riga
Kjøkken: Europeisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

En servitør som himlet med øynene når hun snakket til oss og som på ingen måte var interessert i oss som kunder.
Stille som i graven og rett og slett Rigas største skuffelse.

1  Takk, Larmline-

Anmeldt 19. oktober 2018

Vi var 3 personer fra Norge som spiste lunsj her! Maten var svært god og billig etter norsk standard, de hadde et svært bra tilbud med rimelig lunsj. Maten var svært god og de ansatte som jobbet der var kunnskapsrike og hyggelige.

Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Spiste lunch på Neiburgs. Svært god mat! Rask servering og god stemning. Hamburgeren var veldig bra og stedet anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, mikaelg941
Anmeldt 1. juni 2018

Hyggelig personale kunne fortelle at de kun hadde en porsjon igjen av en av hovedrettene (!?) Vi bestilt da en annen anbefalt rett, en lokal biffvariant. Smakte helt greit MEN maten var langt fra varm, heller litt lunken, heller ingen varm saus som kunne kompensere. Bestilte en kjent spansk rødvin til maten, men den var utsolgt (!?) Interiørmessig kjedelig, noen bord hadde kun noen smale løpere over tvers av bordet, mens andre bord hadde duker. Flere av disse hadde synlige flekker. Kunne like gjerne ha vært inne på en middels veikro. Hit går vi ikke igjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TOR S
Anmeldt 28. mars 2018

Vi var på restauranten samtidig som en skoleklasse som nødvendigvis lagde en del bråk, men det sjenerte ikke oss mye. Koselig lokale med oppmerksomme og dyktige kelnere. Vi spise en fantastisk god latvisk biff. Deilig stekeskorpe på biffen og en rosmarinsaus som passet perfekt. Bra creme brulee til dessert.

Godt og variert utvalg på menyen og stort vinkart.

Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Frode A

Reisende som så på Neiburgs Restaurant, så også på

Har du vært i Neiburgs Restaurant? Del dine erfaringer!