Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Vi har bodd 3 netter på dette hotellet. Helt supert. Veldig sentralt. Delikat og utrolig rent overalt. Super service. God frokost. Savnet kun gardin foran vindu på badet. (Rom 506) Anbefaler dette hotellet på det varmeste !!

Opphold: desember 2017, reiste med familie
Takk, Trude Helen A
Anmeldt 14. juni 2017 via mobile enheter

Historisk hotell, god service, flotte rom, perfekt beliggenhet i gamlebyen, bra renhold, god frokost. Hotellet har gåavstand til alt. Koselige ansatte, kjøleskap på rommene, badekar, god dusj. Anbefaler dette hotellet på det sterkeste. Eneste forbedringspotensiale er å ha er større treningsrom.

Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, Zootpower
Anmeldt 30. mai 2017

Vi hadde booket et vanlig rom, men ble oppgradert til en suite i øverste etasje. Behagelig service og alle små detaljer på plass. Beliggenheten var på samme tid rolig og svært sentralt. Bygget var i seg selv verdt en overnatting, nennsomt restaurert art nouveau. Hit kommer vi veldig gjerne tilbake.

Romtips: Vi bodde i øverste etasje mot baksiden. Ikke noe støy fra uteserveringer i området.
  • Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Nina B
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Et flott og stilig hotell med en veldig trivelig betjening. Vi betalte NOK 1.000,- ekstra for å få et stort rom, som var veldig fint. Frokosten var veldig bra, og beliggenheten var fantastisk! Vi prøvde ikke restauranten på hotellet til annet enn frokost, men den skal visstnok også være bra.

Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Runar M
Anmeldt 1. mai 2017

Dette er et flott hotell i gamlebyen i Riga. Hotellet ligger sentralt til i Riga. Dette er et relativt lite hotell. Vi var heldige og fikk et stort 2.etasjers rom med 2 bad og 2 soverom. Det er kjøkken på rommet. De ansatte på hotellet gir god service og hotellet har god frokost. Dette er et hotell jeg gjerne kommer tilbake til.

• Opphold: april 2017, reiste med familie
1  Takk, ChristianHellevang