Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Expedia.comUSD 162
Priceline
Vio.comUSD 144
Anmeldt 19. oktober 2018

Dette er et svært bra hotell med sentral plassering i Riga. Jeg fikk et stort og fint rom, med egen kjøkkenkrok og romslig bad. Bra renhold og hyggelige ansatte. Hotellet har god frokost. Hotellet har gåavstand til det meste i sentrum av Riga.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 9. desember 2017

Dette flotte hotellet ligger perfekt til i gamlebyen i Riga. Rommene er helt utrolige og standarden er meget god. Personalet er hjelpsomme og det en ingenting å utsette på dette hotellet. Det ligger prismessig noe over gjennomsnittet, men det er absolutt verdt prisen hvis innkvarteringen er viktig. Det eneste som kan bemerkes er den noe enkle frokosten, men det fungerer på et vis da den inneholder akkurat nok til å synes at den er ok.

Romtips: Mot bakgården
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 420finnl
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Vi har bodd 3 netter på dette hotellet. Helt supert. Veldig sentralt. Delikat og utrolig rent overalt. Super service. God frokost. Savnet kun gardin foran vindu på badet. (Rom 506) Anbefaler dette hotellet på det varmeste !!

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Trudehelen
Anmeldt 14. juni 2017 via mobile enheter

Historisk hotell, god service, flotte rom, perfekt beliggenhet i gamlebyen, bra renhold, god frokost. Hotellet har gåavstand til alt. Koselige ansatte, kjøleskap på rommene, badekar, god dusj. Anbefaler dette hotellet på det sterkeste. Eneste forbedringspotensiale er å ha er større treningsrom.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Zootpower
Anmeldt 30. mai 2017

Vi hadde booket et vanlig rom, men ble oppgradert til en suite i øverste etasje. Behagelig service og alle små detaljer på plass. Beliggenheten var på samme tid rolig og svært sentralt. Bygget var i seg selv verdt en overnatting, nennsomt restaurert art nouveau. Hit kommer vi veldig gjerne tilbake.

Romtips: Vi bodde i øverste etasje mot baksiden. Ikke noe støy fra uteserveringer i området.
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 57ninab