“Nydelig middag i fin atmosfære”

Bar & Restaurant Petergailis
Vurdert som nr. 6 av 1 196 Restauranter i Riga
Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet i Old Town. Nydelig mat, fint tilberedt og meget hyggelig og oppmerksom servering. Anbefales. Takk til TripAdviser. Ta med cash for tips. Kan ikke legge dette til betaling med kort.

2  Takk, halv0ra

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi dro hit etter anbefalinger vi hadde lest på TripAdvisor.
Fantastisk sted med koselig atmosfære og hyggelige kelnere.
Vi kom innom for å spise lunsj.
Her ble vi servert hjemmebakt brød med forskjellige typer smør samt smaksprøver fra kokken.
Maten vi bestilte ble en Cæsar salat og den var nydelig. Frisk salat med kylling og parmesan.
Anbefaler virkelig turen innom her hvis man besøker Riga!

1  Takk, 718hegel
Anmeldt 17. september 2018

Med beliggenhet bak St.Peter katedralen er det en sentral plasering men samtidig rolige omgivelser. Liten og trivelig uteserving. God mat og oppmerksom betjening.

Takk, Trond R
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Sjarmerende sted
God mat og helt råååå smaker
Sentralt
God atmosfære
Hyggelige folk
Ok pris
Men litt lang tid før man fikk servering

Takk, Olakoll
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig plass! De ansatte er også veldig hyggelige. Mater er rimelig. Grunnet lang ventetid og veldig små porsjoner blir det ingen 5-stjerners fra oss.

Dato for besøk: august 2018
Takk, CarinaJ570

Reisende som så på Bar & Restaurant Petergailis, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Bar & Restaurant Petergailis? Del dine erfaringer!