“Helt utmerket! ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi fant restauranten på Tripadvisor. Den hadde flere gode tilbakemeldinger og befant seg i området nært hotellet vårt, så det var fristende å prøve. Vi ble absolutt ikke skuffet! Dette var helt klart den beste biffen vi har spist i Riga. Utrolig mør og smakfull, perfekt stekt, med deilige grillede grønnsaker og poteter som tilbehør. Rask servering og koselig kjeller-restaurant. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Gutis

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte grillet biff og ble positivt overrasket. I forhold til den relativt lave prisen, så var ikke forventningene alt for høye. Men biffen var kjempegod og mør med deilig tilbehør. Kan lønne seg å spise litt utenfor gamlebyen, det gjorde det ihvertfall denne gang. Koselig og uformelt - anbefales på det sterkeste.

Takk, TomHarald
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Min venninne og jeg valgte denne restauranten pga av de fine anmeldelsene her. Vi opplevde super service fra vi kom inn døren ,og fikk raskt servert både drikke og mat.Fantastisk flink servitør og veldig god mat. Da vi skulle bestille dessert, ønsket jeg å prøve Riga balsam for første gang.Jeg fikk da servert tre små glass med forskjellige smak .Lokalet er i en kjeller , men er stemningsfullt og hyggelig.Da vi fikk regningen ble vi også svært positivt overrasket. Vi anbefaler virkelig dette stedet.

Takk, Badeanna
Anmeldt 14. oktober 2018

Ble anbefalt av hotellet å gå hit for middag. Det var en god anbefaling, så vi kom tilbake flere ganger. Utmerket latvisk mat, glimrende service.

Takk, Ole T
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, veldig god atmosfære, veldig billig. Hyggelig servitører og ikke minst kjekke:) anbefales veldig

Takk, 357cathrinel

Reisende som så på Lidojosa Varde The Flying Frog, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Lidojosa Varde The Flying Frog? Del dine erfaringer!