“Hyggelig restaurant ”

Kjøkken: Europeisk, Fusion, Latvisk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med god mat. Dersom dere er voksne og ønsker et sted for hos may og en god samtale er dette stedet

1  Takk, 1999aaab

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi var på denne restauranten siste kvelden i Riga og det var et tilfeldig valg pga nærhet til vårt bosted under oppholdet og det koselige utseende på restauranten ; lys blå med 2 kuer malt på veggen ; mange som går tur forbi så det er fint når man liker å se på folk. Vi bestilte biff og det var mulighet for dobbel og enkel porsjoner noe som passet for oss. Mørt kjøtt og godt øl - dette kan absolutt anbefales. Ikke byens billigste men dette fremgår jo av tidligere anmeldelser.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, AnnMarit2014
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Kom tilfeldigvis over stedet og ble gledelig overrasket over en liten takterrasse og fantastisk mat!!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Y395ZDmariat
Anmeldt 3. mai 2018

Var på leting etter en bedre restaurant, "fant" denne helt tilfeldig. Navnet 1221 er et årstall og alder på gata den lå i sa servitøren. Bra meny. Startet med hjortecarpaccio, før det ble stekt breiflabb til hovedrett. Avsluttet med sjokoladecoulis. En god hvit burgunder
passet godt til. Opplevde maten som godt over gjennomsnitt og servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, John Billy N
Anmeldt 3. april 2018

Sentralt i gamlebyen ligger dette pittoreske gamle huset som rommer denne meget gode restauranten. Fantastisk tilberedt mat både når det gjelder internasjonal og lokal meny.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Morten A

Reisende som så på 1221, så også på

Har du vært i 1221? Del dine erfaringer!