“Juletur til Riga”

Kjøkken: Europeisk, Fusion, Latvisk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet må bare besøke når dere er i Riga. God mat og meget god service. Vi bestilte duebryst og okse hale , som var helt perfekt laget. Smakte på lokalt øl og God rødvin. Vi tok ikke dessert, men drakk noen glass Riga balsam.

1  Takk, Jarle C K

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt her etter anbefaling fra andre. Vi var 6 personer og fikk bord i 3. etasje helt for oss selv. Meget god mat, hyggelig betjening. Kan trygt anbefales.

Takk, 25egils
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og god stemning. Beste restauranten av de fem vi har besøkt til nå. Tre dager igjen:)

Takk, kaf84
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med god mat. Dersom dere er voksne og ønsker et sted for hos may og en god samtale er dette stedet

Takk, 1999aaab
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi var på denne restauranten siste kvelden i Riga og det var et tilfeldig valg pga nærhet til vårt bosted under oppholdet og det koselige utseende på restauranten ; lys blå med 2 kuer malt på veggen ; mange som går tur forbi så det er fint når man liker å se på folk. Vi bestilte biff og det var mulighet for dobbel og enkel porsjoner noe som passet for oss. Mørt kjøtt og godt øl - dette kan absolutt anbefales. Ikke byens billigste men dette fremgår jo av tidligere anmeldelser.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AnnMarit2014

Reisende som så på 1221, så også på

Har du vært i 1221? Del dine erfaringer!