“Dyrt og veldig god mat”
Anmeldelse av 1221

Vurdert som nr. 52 av 1 163 Restauranter i Riga
Kjøkken: Europeisk, Fusion, Latvisk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2020

Andre kvelden i Riga ønsket vi et internasjonalt spisested og det fant vi her. Hun hadde Norsk Laks, jeg hadde Fransk Duebryst. Utrolig smakfullt begge deler. En god vin og et glass før maten ble verdsatt til 110 Euro. Ikke billig men verd det. Flott og virkelig god betjening. Vi hadde vindusbord - det var helt utmerket. Kommer tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, halfdan t

Anmeldt 6. mars 2020

Utrolig god mat, hyggelig atmosfære. Veldig få bord, så lurt å forhåndsbestille. Ligger sentralt i gamlebyen i Riga

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Annegrethesunde
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Vi stakk innom for en julelunch midt i en travel lørdag i gamlebyen. Fikk et nydelig bord ved peisen og ble møtt av verdens nydeligste kvinnelige kelner! Bestilte prosecco og pistache suppe med trøffel olje, helt fantastisk! Absolutt verdt en 6er på terningen og anbefales til alle som måtte trenge en lun hule i vinterkulden.
Hilsen M x3

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Mari B
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant. Restauranten ligger omtrent midt i gamlebyen og er enkel å finne. Personalet er hyggelig og maten relativt god.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 511siljes
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Vi spiste her etter anbefaling fra venner og ble ikke skuffet. Vi ble godt ivaretatt under hele vårt besøk av hyggelige, profesjonelle servitører som hele tiden sørget for at vi hadde det vi trengte. Maten smakte fortreffelig, aldeles nydelig!! Vi spiste «1221»-biffen som smakte helt fantastisk! Kyllingbryst og pasta med reker smakte også nydelig, likeså desserten!
Anbefaler stedet på det varmeste, selvom prisene er noe høyere enn andre restauranter i Riga.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, kselboskar

Reisende som så på 1221, så også på

Har du vært i 1221? Del dine erfaringer!