“Super resturant”

Il Patio
Vurdert som nr. 123 av 1 297 Restauranter i Riga
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Var her den siste dagen vi var i Riga, dette er en av de beste italienske resturanter jeg har hvert på (som ikke er i italia)
Veldig bra service, koslig lokaler og veldig bra mat.

Anbefaler å bestille and, den er veldig god.

Takk, samot1993

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fant endelig en pizza restaurant med gode tilbakemeldinger. Første møtet var en hyggelig servitør som sa at vi kunne sette oss hvor vi ville nede i restauranten. Da vi fant et bord innerst kommer en annen servitør å bortimot kjefter på oss for at vi har satt oss på et bord som ikke er rengjort. Dette la vi ikke merke til, og flyttet oss derfor til et annet bord. Denne servitøren tørker av og setter på plass stoler istedet for å gi oss menyer, og ser surt bort på oss hele tiden. Den tredje servitøren kommer å slenger menyene på bordet å går igjen før vi får sagt noe. Aldri følt oss så uvelkomne på en restaurant før.

Takk, 701juliea
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med unge og hyggelige kelnere. Vi valgte hamburger og svinefilet. Svinefileten ble servert med fløtestuede poteter. Ok, men litt lite smak. Hamburgeren var god, men det bør den vel ogdå til en pris på 14€.
Til dessert hadde vi tiramisu og ostekake. De får begge terningkast 6.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 494anderst
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

Vi blir møtt av hyggelige servitører med en gang vi kommer ned trappa og går inn i restauranten. I anledning Halloween hadde personalet kledd seg ut, og lokalet var også pyntet i samme stil.

Servitøren presenterte dagens tilbud, som var pizza, og hadde gode forslag på drikke til maten. Drikken kom fort, og pizzaen like etter. Pizzaen var en ren skuffelse, da bunnen var bløt, til tross for at den er laget i pizzaovn. Den så lite delikat ut, og hadde alt for mye salte pølser/kjøttskiver, som gjorde at det egentlig ikke smakte noe.

Vi valgte å ikke spise dessert her, selv om det i utgangspunktet var planen.

Dette er et sted vi ikke kommer tilbake til.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, kjetils450
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelige priser og grei mat. Ikke dårlig, ikke fantastisk. Veldig hyggelig personale og fint lokale.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, stineandreah2017

Reisende som så på Il Patio, så også på

Har du vært i Il Patio? Del dine erfaringer!