“Biff”

Kjøkken: Sjømat, Steakhouse, Latvisk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god biff. Spiste pepper biff og hamburger. Begge deler var veldig bra. Biffen var perfekt stekt . Rask og hyggelig service

Takk, Kask88
LivaManager, Manager på Zilā Govs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære gjester! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi venter på at du besøker vår restaurant igjen. Hyggelig dag.

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Om dere skal spise noe godt anbefaler jeg dette stedet her. Vi bestilte lady,s biff til kona og en 250 gr biff til meg. Kjøttet var perfekt laget og smakte meget godt. Servicen var på topp ,servitøren var oppmerksom og meget hyggelig.Stedet var rent og pent innredet .Menyen de har er det mye å velge mellom , men vårt valg ble biff.

Takk, Jarle C K
Ricards V, Manager på Zilā Govs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Dear Jarle. Thank You very much for your great review. Hope to see you back soon to your next visit in Riga and our restaurant ''Zilā Govs". Merry Christmas and Happy New Year.

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Forhåndsbestilt meny med hovedrett gjørs til 50 personer smakte nydelig. Spesielt hyggelig personale satte pris på å bli overveldet av sang og musikk.

Takk, 528kjellh
Ricards V, Manager på Zilā Govs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Dear, Kjell!

Thank You for Your review. Hope to see You again in our restaurant.

Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Bestilte biff og fikk god mat! Kelneren var flink på vinanbefaling til maten, og restauranten har en hyggelig atmosfære sentralt i gamlebyen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ingridboneng
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Vi var på søken etter et sted å spise middag på, og stoppet her da d så koselig ut. Vi fikk en hyggelig middag, koselig lokale og deilig mat. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, GunnTore

Reisende som så på Zilā Govs, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Zilā Govs? Del dine erfaringer!