“Bør oppleves!”

Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dette må være Riga hyggeligste servitør. Vi spiste fish & chips. For min del den beste jeg har spist. Dette stedet litt i utkanten av gamlebyen byr på en super opplevelse.
Anbefales på det varmeste

Takk, 536atler

Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig liten kafé i kjellerlokale. Men jeg traff åpenbart en betjening som helst ønsket p være et annet sted. Fikk en sur øl, og bare et «meh» da jeg klaget på den. Sikkert en flott plass om betjeningen funker.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, ulriks1
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her tilfeldig da vi bodde i nærheten. God stemning og bra kart på drinker og ikke minst Shots. Prøvde meg på husets shot og den var noe mer enn forventet .. Anbefaler et besøk innom her. Musikken var også oppløftende

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Berznodam
Anmeldt 25. mars 2019 via mobile enheter

Vi kom tilfeldig innom her første dag i Riga. Det ble ikke vår siste. Gode drinker og shots. Utover kvelden kom det en dj og spilte opp til dans. Kan virkelig anbefales om du vil ha mye for pengene.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 626lailak
Anmeldt 3. oktober 2016

Vi var en jentegjeng som dro hit en kveld, og skulle ønske vi oppdaget den tidligere. Kjempekul atmosfære, med koselig interiør, hyggelig baransatte, og et hav av ulike drinker og shots til billig pris. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: september 2016
Takk, ingridkjerstad

Reisende som så på Shot cafe, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Shot cafe? Del dine erfaringer!